17 czerwca w Zielonej Górze otwarto przy Dworcu Kolejowym nowoczesne centrum przesiadkowe. Węzeł obejmuje sześć stanowisk do obsługi autobusów przegubowych, po trzy w każdą ze stron, cztery stanowiska przeznaczone do szybkiego ładowania autobusów elektrycznych, dwa stanowiska przeznaczone do postoju oczekujących autobusów przegubowych oraz plac manewrowy. Powstanie również wydzielony parking dla rowerów. W centralnej części placu przesiadkowego, przykrytej owalnym przeszkleniem, powstał budynek mieszczący centrum obsługi klienta oraz zaplecza socjalnego kierowców i pracowników MZK. Powstała również zadaszona kładka łącząca się z ciągiem pieszym na wiadukcie ul. Sulechowskie
Za budowę Centrum Przesiadkowego odpowiedzialna była firma Skanska (jej dziełem jest m.in. Centrum Rekreacyjno-Sportowe). Koszt inwestycji wynosił 20 mln zł. Cały projekt będący największą inwestycją miejską w zakresie niskoemisyjnego transportu wart jest 260 mln zł. W skład projektu wchodzi jeszcze m.in. modernizacja zajezdni MZK, wymiana taboru na elektryczny, modernizacja pętli autobusowych i budowa ładowarek, przebudowa wiaduktu kolejowego nad ulicą Batorego, przedłużenie tunelu pod torami itd.